Panda Cloud System Management

Nowy sposób zarządzania, monitorowania i obsługi systemów IT.

Wszystko pod kontrolą: zarządzanie zasobami.
Skończ z gaszeniem pożarów i radykalnie obniż swoje koszty IT.
Centralne i łatwe zarządzanie IT.
Udostępnij użytkownikom wszystkie możliwości bez względu na ich lokalizację.
Nie wystarczy coś stworzyć, trzeba jeszcze to pokazać.

Wypróbuj bezpłatnie nasze rozwiązania korporacyjne.



30-dniowa wersja próbna obejmuje automatyczne aktualizacje oraz pomoc techniczną.
Wszystko pod kontrolą: zarządzanie zasobami
  • 100% szczegółowa widoczność zarządzanych zasobów: sprzętu, oprogramowania, dostaw energii itp.
  • Sprawdzanie, jakie oprogramowanie jest zainstalowane na poszczególnych komputerach oraz definiowanie i kontrolowanie, jakie oprogramowanie może lub nie może być wykorzystywane na jednym, niektórych lub wszystkich urządzeniach.
  • Identyfikacja oraz automatyczne naprawianie luk dzięki mechanizmowi zarządzania poprawkami
  • Optymalizacja licencji IT organizacji dzięki najważniejszym informacjom na temat licencji w całej infrastrukturze IT


Skończ z gaszeniem pożarów i radykalnie obniż swoje koszty IT
  • Proaktywne i bezzakłóceniowe rozwiązywanie problemów: Monitorowanie -> Alarm - > automatyczna naprawa skryptów -> informacja dla administratora
  • Znajdź nieprawidłowości zanim staną się one problemami dla innych dzięki alarmom w czasie rzeczywistym
  • Dzienniki zmian w oprogramowaniu i sprzęcie dla wszystkich urządzeń, w tym także serwerów.
  • Automatyzacja pracochłonnych i powtarzających się zadań dzięki skryptom


Centralne i łatwe zarządzanie IT
  • Brak dodatkowych kosztów związanych z infrastrukturą i utrzymaniem Rozwiązanie w 100% znajduje się w chmurze
  • Czas szkolenia bliski zera, wdrażanie w ciągu kilku minut, natychmiastowe rzeczywiste efekty działania.
  • Zarządzanie wszystkimi urządzeniami niezależnie od ich lokalizacji oraz lokalizacji zarządzającego, w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca
  • Centralne zarządzanie całą lokalizacją przy użyciu konsoli www. Wszystkie informacje, narzędzia i działania potrzebne do rozwiązywania problemów są dostępne centralnie. Narzędzia są stale dodawane i aktualizowane w konsoli
  • Definiowanie urządzenia jako repozytorium dla aktualizacji. Wszystkie inne urządzenia będą aktualizować się przez sieć LAN z tego urządzenia, co wpływa na redukcję całkowitego wykorzystania przepustowości
  • Agent komunikacyjny jest wyjątkowo lekki i wykorzystuje minimalną część przepustowości


Udostępnij użytkownikom wszystkie możliwości bez względu na ich lokalizację
  • Zdalne monitorowanie i obsługa wszystkich pracowników dzięki dyskretnej diagnostyce oraz technologiom rozwiązywania problemów transparentnym dla użytkownika i nie powodującym zakłóceń
  • Reakcja na przypadki kradzieży urządzeń. Wizualizacja lokalizacji skradzionych laptopów i usuwanie wszystkich poufnych danych


Nie wystarczy czegoś stworzyć, trzeba jeszcze to pokazać
  • Ocena przeprowadzonej pracy dzięki raportom aktywności
  • Uzasadnienie inwestycji dzięki raportom. Ogranicz okresy wyłączenia, czas poświęcany na pomoc, poprawianie systemów itp.
  • Identyfikacja uciążliwych użytkowników, którzy powodują nadmierną ilość pracy dla zespołu, identyfikacja problematycznego oprogramowania.
  • Rozwiązanie w 100% oparte na przetwarzaniu w chmurze: brak dodatkowych kosztów związanych z infrastrukturą i utrzymaniem. Zarządzanie wszystkimi urządzeniami, w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca
  • Agent: wyjątkowo lekki agent, który daje stałą widoczność Twoich urządzeń. Przyjazny dla firewalla, NAT VPN.
  • Automatyczne wykrywanie urządzeń: jeden agent w sieci może wykrywać inne urządzenia oraz inicjować instalację agenta.
  • Kontrole zaplanowane i na żądanie: śledzenie wszystkich zmian dokonanych w urządzeniu - sprzęcie, oprogramowaniu i systemie
  • Zarządzanie licencjami oprogramowania: kontrola wszystkich zainstalowanych programów
  • Alarmy i monitorowanie: kontrola CPU, pamięci, wykorzystania dysku, usług, serwerów wymiany z wykresami wydajności, alarmy pulpitu - wszystko w czasie rzeczywistym.
  • Skrypty: tworzenie własnych skryptów lub pobieranie gotowych, spakowanych skryptów z naszego sklepu online i uruchamianie ich jednym kliknięciem, w sposób zaplanowany lub stosowanie jako automatycznej reakcji na alarm.
  • Zarządzanie poprawkami: zautomatyzowane wdrażanie aktualizacji i poprawek zainstalowanego oprogramowania.
  • Wdrażanie oprogramowania: wdrażanie i aktualizacje oprogramowania centralnie w określonych urządzeniach w obrębie infrastruktury IT
  • Zasady: ustanawianie szeregu zasad zarządzania środowiskiem IT
  • Zdalny dostęp: menedżer zadań, transfer plików, edytor rejestru, wiersz poleceń, przeglądarka dziennika zdarzeń - wbudowane zdalne narzędzia pozwalają naprawić wiele urządzeń bez przerywania pracy użytkowników.
  • Zdalna kontrola: dostęp do pulpitu udostępniany użytkownikowi lub pełna kontrola. przyjazny dla firewalla i NAT, ustalanie najskuteczniejszej komunikacji przez internet
  • Bezpieczna komunikacja: cała komunikacja między agentami a serwerem jest szyfrowana (SSL).
  • Raporty: raporty e-mail na żądanie oraz zaplanowane z Twoim logo i kolorami firmowymi. Informacje na temat czynności i osób je wykonujących. Możliwość ustalenia, kto w największym stopniu korzysta z zasobów.
  • Wspólne środowisko: przydzielanie i śledzenie zdarzeń oraz dokumentacja uzupełniająca z wykorzystaniem mechanizmu Ticket System. Rozwiązanie Device Notes oferuje szczegółową historię podejmowanych działań. Zintegrowana funkcja czatu w narzędziu do zdalnej kontroli ułatwia komunikację z użytkownikami.
  • SMAppStore: rozszerza możliwości naszej platformy. Wybierz składniki, których potrzebujesz i pobierz je do własnej biblioteki.
Kompatybilne przeglądarki
  • Internet Explorer 7
  • Chrome
  • FireFox
  • Opera
  • Safari


Stacje robocze, laptopy, serwery

Dla Apple Macintosh
  • Mac OS X 10.6.x lub nowszy oparty na procesorze Intel


Dla Windows
  • Windows XP SP2 (Home, Professional, Professional x64, Tablet PC, Media Center, Starter)
  • Windows Vista 32/64-bitowy (Starter, Home Basic i Premium, Business, Enterprise, Ultimate)
  • Windows Server 2003 & R2 32/64-bitowy (Web, Standard, Enterprise, Datacenter, Small Business, Home Server)
  • Windows 2008 & R2 32/64-bitowy (Standard, Enterprise, Datacenter, Web, Small Business)


Wkrótce:
  • Android
  • iOS
  • Blackberry